
مطالعه، گپ زدن، ملاقات با مردم در رویداد «گردهمایی» در کتابخانه جوانان
روز جمعه، ۱۷ آوریل ، ساعت ۵ بعد از ظهر ، یک دورهمی آرام دیگر در بخش جوانان کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد. از همه افراد ۱۴ تا ۲۰ سال که از مطالعه لذت میبرند و دوست دارند با افراد جدیدی که به اندازه شما عاشق کتاب هستند آشنا شوند، دعوت میشود. میتوانید انتظار ایستگاههای تعاملی مرتبط با کتاب، یک فعالیت خلاقانه «خودت انجام بده» و البته کوکیها را داشته باشید! فرصتی عالی برای گپ زدن با دیگر جوانان کتابدوست یا شیفته کتاب و گذراندن اوقات خوش با هم.
«من از قبل کسی را نمیشناختم و کمی عصبی بودم. اما بعدش خیلی خوب شد چون بلافاصله نقاط مشترک پیدا کردیم و همه خیلی دوستانه بودند. ایستگاههای کتاب هم خیلی سرگرمکننده بودند.»
— میا، ۱۶ ساله
باشگاه کتاب آنلاین برگزیده
در باشگاه کتاب آنلاین ما با عنوان «برگزیده»، نوجوانان و جوانان تصمیم میگیرند که کدام کتابها به کتابخانه جوانان اضافه شوند. رأیگیری هر ماه به صورت آنلاین انجام میشود و پس از آن بحثهایی در مورد کتابها صورت میگیرد. در حال حاضر، حدود ۹۰ عضو در این باشگاه شرکت میکنند.
با باشگاه کتابخوانی آشنا شوید!
